Autor |
Wiadomość |
Wonka_ |
Wysłany: Nie 20:32, 03 Lut 2008 Temat postu: |
|
Dopisuję
13. Sweeney Todd
14. Dziewiąte wrota |
|
|
abso |
Wysłany: Wto 19:36, 15 Sty 2008 Temat postu: |
|
A ja dołanczam do mojej krótkiej listy film 'Blow'
Przy okazji witam nową użytkownicze _Wonke!Witamy na forum |
|
|
Wonka_ |
Wysłany: Wto 14:41, 15 Sty 2008 Temat postu: |
|
No to czas na mnie chodź nowa jestem hm.. na tym forum
1. Piraci z Karaibów Klątwa Czarnej Perły
2. Piraci z Karaibów Skrzynia Umarlaka
3. Piraci z Karaibów Na Krańcu Świata
4. Desperado 2
5. Edward Nożyręcki
6. Benny i Joon
7. Blow
8. Sekretne okno
9. Charlie i fabryka czekolady
10. Marzyciel
11. Gnijąca Panna Młoda ( chodź tu nie gra ale podkłada głos )
12. Co gryzie Gilberta Grape'a |
|
|
Achajka |
Wysłany: Wto 14:30, 23 Paź 2007 Temat postu: |
|
Fajnie wogóle nim modulował dubbingując Viktora - poprostu mistrzostwo |
|
|
Sparrow |
Wysłany: Sob 22:53, 20 Paź 2007 Temat postu: |
|
no ale w "Gnijącej.." jest głos Johnnyego, więc to też się liczy..
bo przecież Jego głos jest taki... sexy |
|
|
Achajka |
Wysłany: Sob 19:20, 20 Paź 2007 Temat postu: |
|
Piraci najlepsze wrażenie wywierają na widzu w kinie właśnie, w domu to już nie to samo
To moża ja tez pochwalę się swą dosyć krótką, jak na 4 letnią pasję, listą:
1. Koszmar z ulicy Wiązów
2. Edward Nożycoręki
3. Co gryzie Gilberta Grape'a
4. Arizona Dream
5. Ed Wood
6. Don Juan DeMarco
7. Na żywo
8. Donnie Brasco
9. Las Vegas Parano
10. Jeździec bez głowy
11. Żona Astronauty
12. Dziewiąte Wrota
13. Czekolada
14. Blow
15. Człowiek, który płakał
16. Z piekła rodem
17, 18, 19. Piraci
20. Pewnego razu w Meksyku
21. Sekretne okno
22. Marzyciel
23. Rozpustnik
24. Charlie i fabryka czekolady
25. Truposz
No i "Gnijąca panna młoda" ale to tylko w końcu dubbing był, więc jako takiego filmu jej nie liczę |
|
|
Hambarr |
Wysłany: Pon 20:52, 03 Wrz 2007 Temat postu: |
|
och tak są....wiem że ludzie kochają "piratów" (ja byłam na 3 częsci 4 razy w kinie), ale inne też widzałam po pare razy. |
|
|
Sparrow |
Wysłany: Pon 18:09, 03 Wrz 2007 Temat postu: |
|
WYNONA, są tacy jak Ty
ja widziałam co najmniej 10 razy"piratów" a do tego 2 maratony
ps ostatni raz uprzejmie proszę o nie pisanie dużymi literami |
|
|
WYNONA |
Wysłany: Pon 17:54, 03 Wrz 2007 Temat postu: |
|
1)PIRACI Z KARAIBÓW: KLĄTWA CZARNEJ PERŁY
2)PIRACI Z KARAIBÓW:SKRZYNIA UMARLAKA
3)PIRACI Z KARAIBÓW:NA KRAŃCU ŚWIATA
4)CZEKOLADA
5)NA ŻYWO
6)BENNY I JOON
Z TYM ŻE PIERWSZE TRZY FILMY OGLĄDZŁAM PO 10 RAZY KAŻDY. ALE WIEM ŻE SĄ TUTAJ TACY JAK JA. W PRZYSZŁOŚCI BĘDĘ POLOWAĆ NA WIĘCEJ JEGO FILMÓW. |
|
|
Little Fairy |
Wysłany: Nie 18:48, 02 Wrz 2007 Temat postu: |
|
ja tak samo:) czyli u mnie 12 i pół |
|
|
abso |
Wysłany: Nie 14:37, 02 Wrz 2007 Temat postu: |
|
Dodaje do swojej wspaniałej listy film:
Benny i Joon
który ogromnie polecam |
|
|
abso |
Wysłany: Nie 21:58, 26 Sie 2007 Temat postu: |
|
Dzięki słonko Ale mam wypożyczalnie obok i coś tam znajduje Jakoś żyje
A teraz ocieram rączki na Edwarda Nożycoręki |
|
|
Little Fairy |
Wysłany: Sob 19:52, 25 Sie 2007 Temat postu: |
|
OFFTOP: to ja zmieniam avek żeby tu pasować:)KONIEC OFFTOPA
a ja widziałam:
1,2,3 - POTC
4.-"Co gryzie Gilberta Grape'a"
5.-"czekolada"
6.-"Marzyciel"
7.-"Arizona Dream"
8.-"Odważny"
9.-"Pewnego razu w Meksyku-Desperado 2"
10.-"Charlie..."
11."Truposz"
+połowa "Jeźdźca bez głowy"
|
|
|
Sparrow |
Wysłany: Sob 19:19, 25 Sie 2007 Temat postu: |
|
to ja teraz napisze
(nie po kolei)
1 Piraci z Karaibów: Klątwa Czarnej Perły
2 Piraci z Karaibów: Skrzynia Umarlaka
3 Piraci z Karaibów: Na krańcu świata
4 Charlie i fabryka czekolady
5 Czekolada
6 Edward Nożycoręki |
|
|
Hambarr |
Wysłany: Sob 17:30, 25 Sie 2007 Temat postu: |
|
jak chcesz to Ci mogę cos podrzucić ale to na priv:)hehe |
|
|